2014. szeptember 21., vasárnap

D. Nagy Lajos: "A sors fintora, hogy én meg onnan jöttem el."

Gyökeresen megváltozott D. Nagy Lajos élete, amikor 1985-ben átvette Nagy Feró helyét a Bikini együttesben. - erről a Borsnak adott interjúban mesélt az énekes-frontember.

Hogyan találta meg a lehetőség?
A Rolls Frakció, melyben akkoriban játszottam, mesterségesen fel lett oszlatva. Az adminisztráció szétkergetett minket, mert a vezetésnek nem tetszett, amit csináltunk. Épp egyedül voltam és azon gondolkoztam, zenekart alapítok, így kapóra jött Németh Alajos, Lojzi felkérése, hogy menjek hozzájuk a Bikinibe, Feró helyére. Ez úgy történt, hogy sörözni indultam és egy autó állt meg előttem a zebrán. Lojzi kikiabált belőle, hogy lenne-e kedvem velük zenélni. Egy kikötésem volt, hogy valami teljesen újat csináljunk. Nem akartam semmit átvállalni a régi Bikini-dalokból, mert azok nem rám íródtak.

Feróval egyeztetett arról, hogy ön lép a helyére?
Megkérdeztem tőle, hogy nem maradt-e benne tüske, hogy átveszem a helyét, de azt mondta, máshogyan képzeli az életét. Elment a Rockszínházhoz, zenés színházat akart csinálni. A Hamletben játszott. A sors fintora, hogy én meg onnan jöttem el.

Lájk, ha kedveled a Bikini együttes dalait.